Porządek obrad
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Sprawozdanie Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
a)
w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej oraz ustalenia jej składu osobowego,
b)
w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
c)
w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz ustalenia jej składu osobowego,
d)
w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji,
e)
w sprawie powołania Komisji Budżetu i Inwestycji, ustalenia składu osobowego oraz zakresu jej działania,
f)
w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Spraw Społecznych, ustalenia składu osobowego oraz zakresu jej działania,
g)
w sprawie powołania Komisji Bezpieczeństwa i Ochrony Środowiska, ustalenia składu osobowego oraz zakresu jej działania,
h)
w sprawie powołania Komisji Rolnictwa, Handlu i Usług, ustalenia składu osobowego oraz zakresu jej działania,
i)
w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia Burmistrza Tłuszcza,
j)
w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Tłuszcz,
k)
w sprawie powołania Skarbnika Gminy Tłuszcz,
6.
Wolne wnioski i informacje.