Porządek obrad
3.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.
5.
Rozpatrzenie projektów uchwał:
a)
w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Tłuszcz na rok 2025;
b)
sprawie zmiany Uchwały nr VII.75.2024 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 17 grudnia 2024 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2025 – 2037;
c)
uchwała budżetowa Gminy Tłuszcz na rok 2026;
d)
w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2026 – 2037;
e)
w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego na 2026 rok;
f)
w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz ustalenia wynagrodzenia dla inkasentów;
g)
w sprawie wyrażenia zgody na wprowadzenie należności pieniężnych Gminy Tłuszcz do Rejestru Należności Publicznoprawnych;
h)
w sprawie opłaty prolongacyjnej;
i)
w sprawie zmiany uchwały nr VIII.119.2025 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 1 grudnia 2025 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również tryb ich pobierania oraz zasady zwrotu;
j)
w sprawie zmiany uchwały nr X.146.2016 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie utworzenia placówek wsparcia dziennego prowadzonych w formie opiekuńczej przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuszczu;
k)
w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Tłuszczu na 2026 rok.
6.
Wolne wnioski i informacje.