« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Sprawdzenie kworum.

3. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji.

5. Rozpatrzenie projektów uchwał:

a) w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Tłuszcz na rok 2025;

b) sprawie zmiany Uchwały nr VII.75.2024 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 17 grudnia 2024 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2025 – 2037;

c) uchwała budżetowa Gminy Tłuszcz na rok 2026;

d) w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Tłuszcz na lata 2026 – 2037;

e) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego na 2026 rok;

f) w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz ustalenia wynagrodzenia dla inkasentów;

g) w sprawie wyrażenia zgody na wprowadzenie należności pieniężnych Gminy Tłuszcz do Rejestru Należności Publicznoprawnych;

i) w sprawie zmiany uchwały nr VIII.119.2025 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 1 grudnia 2025 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowe warunki częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również tryb ich pobierania oraz zasady zwrotu;

j) w sprawie zmiany uchwały nr X.146.2016 Rady Miejskiej w Tłuszczu z dnia 20 stycznia 2016 r. w sprawie utworzenia placówek wsparcia dziennego prowadzonych w formie opiekuńczej przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Tłuszczu;

k) w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Tłuszczu na 2026 rok.

6. Wolne wnioski i informacje.

7. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej